Aktualności

Tivoli wchodzi na rynek

SsangYong informuje, że rozpoczyna oficjalną prezentację modelu “Tivoli” – samochodu, który dzięki swojemu innowacyjnemu stylowi i nadzwyczajnej konkurencyjności ma zmienić reguły gry na rynku kompaktowych SUV-ów.

13 stycznia w Dongdaemun Design Plaza w Seulu miała miejsce uroczysta prezentacja nowego modelu “Tivoli”, w której udział wzięło 800 gości, m.in. Minister Handlu, Przemysłu i Energii Sang-jik Jun, przewodniczący Anand Mahindra (Mahindra Group, M&M), dyrektor generalny SYMC Ju-il Li, jak również dilerzy samochodowi z kraju i z zagranicy.

Przemawiając podczas prezentacji Anand Mahindra, przewodniczący Mahindra Group, powiedział: “Tivoli to nowy kamień milowy na drodze rozwoju partnerstwa między Mahindrą a SsangYongiem. Nowy SUV jest ucieleśnieniem idei “Korea Can Do” (Korea potrafi) i daje świadectwo bogatych tradycji SsangYonga w dziedzinie innowacji i rozwoju produktu. Jesteśmy przekonani, że Tivoli zapewni SsangYongowi dalszy wzrost.”

“Tivoli to globalny model strategiczny firmy, nad którym SYMC pracował niestrudzenie od czterech lat, kiedy to firmę zakupił indyjski koncern M&M. To kamień węgielny, na którym SsangYong oprze status globalnego lidera na rynku SUV-ów.” – powiedział dyr. gen. Li. “Jako pierwszy kompaktowy SUV SsangYonga z silnikiem o pojemności 1,6 l i przy rocznej produkcji 100 tys. pojazdów rocznie, Tivoli zapewnić ma firmie trwały wzrost dochodów, jak również średnio- i długoterminową strategię rozwoju.” – dodał Li.

Tivoli to pierwszy nowy model SYMC od czasu przejęcia firmy przez M&M, dlatego SsangYong zainwestował 1.2 mld zł i 42 miesiące w osiągnięcie najlepszej możliwej konkurencyjności produktu pod względem wydajności, projektu, bezpieczeństwa i wygody wśród samochodów segmentu B.

“Dzięki wyjątkowej konkurencyjności, połączonej z zaangażowaniem i poświęceniem SYMC oraz zaufaniem M&M Tivoli wkrótce będzie dominował na rynku SUV-ów.” – mówi z pewnością w głosie pracownik SYMC.

Ponieważ coraz więcej konsumentów na całym świecie wybiera kompaktowe SUV-y, cechujące się wysoką wydajnością i oszczędnością paliwa, praktycznością oraz konkurencyjnością cenową, swoim nowym modelem SsangYong planuje wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i umocnić swoją pozycję czołowego producenta SUV-ów.

Tivoli, mogący pochwalić się atrakcyjnym wyglądem, wyjątkową przestronnością, najwyższej klasy bezpieczeństwem i licznymi udogodnieniami, doskonale nadaje się do roli “mojego pierwszego SUV-a”, szczególnie dla klientów, którzy od swojego samochodu oczekują zarówno stylu, jak i praktyczności.

Te charakterystyczne cechy samochodu podkreśla reklama Tivoli, która została wyprodukowana w dwóch wersjach – dla mężczyzn i dla kobiet. Jej hasłem przewodnim jest “The 1st Car with Edge”