Categories Aktualności

Złoty Klucz Jakości dla Renault

renault_68802_global_en_.jpgZwycięzcą tegorocznej edycji badania TNS Garage Quality Check 2015 po raz kolejny zostało Renault Polska. Badane serwisy Renault, wypełniły objęte badaniem standardy jakości obsługi na poziomie 91,9%. TNS Polska przyznało Klucze Jakości – nagrody za najlepszą obsługę klienta w autoryzowanych stacjach obsługi (ASO).

Cieszymy się i jest to dla nas ogromne wyróżnienie, bo dotyczy bardzo ważnej kwestii – jakości obsługi klienta. Wyniki tego audytu potwierdzają, że nasze starania są doceniane i marka Renault po raz kolejny okazała się w tej kwestii najlepsza – powiedział Tomasz Latała-Golisz, dyrektor wykonawczy Renault Polska, który odebrał statuetkę Złotego Klucza Jakości.

TNS Garage Quality Check to niezależny Audyt Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO, na podstawie którego przyznawane są Klucze Jakości. W kategorii marek popularnych przeprowadzanych jest 140 audytów w serwisach 14 marek motoryzacyjnych, po 10 dla każdej z nich. W projekcie poddaje się ocenie trzy formy kontaktu klienta z autoryzowaną stacją obsługi. Pod uwagę bierze się kontakt telefoniczny, w celu umówienia wizyty w serwisie, kontakt za pomocą poczty email oraz bada się jakość obsługi w samym serwisie. Pod uwagę wzięto ponad 80 wskaźników, które mają wpływ na jakość obsługi.

Badanie było prowadzone w okresie od lutego do lipca br. Klucze Jakości zostały wręczone podczas konferencji motoryzacyjnej „Wertepy i tarapaty. Przygody konsumentów na czterech kółkach”. Złoty Klucz Jakości trafił do Renault Polska.

W tym roku, Renault zajęło także pierwsze miejsce (ex aequo z Toyotą) w tegorocznym Wielkim Teście Salonów przeprowadzonym przez tygodnik Auto Świat. W 12. edycji Wielkiego Testu Salonów Dacia znalazła się na wysokim, czwartym miejscu.