W ramach procesu ujednolicania sieci dealerskiej marek Seat i Cupra, w czerwcu działalność rozpocznie 7 nowych punktów Cupry, a co za tym idzie, w każdym salonie Seat-a, będzie można zamówić samochód marki Cupra. Docelowo dedykowane młodszej marce showroomy zostaną przekształcone w bardziej przestrzenne miejsca – autonomiczne Cupra Studio.
W salonach Seat-a w Gdyni, Krakowie, Lubinie, Łodzi, Opolu, Poznaniu oraz Rzeszowie wydzielone zostaną przestrzenie dedykowane marce Cupra. Miłośnicy brandu będą mogli nie tylko zamówić samochody, ale i obejrzeć pojazdy na żywo i skonsultować się z ekspertami marki – Cupra Masterami. Do tej pory na mapie Polski zlokalizowane są trzy ekskluzywne salony hiszpańskiego producenta. Można je odwiedzić w Warszawie, Gdańsku oraz Białymstoku.
– Jednym z głównych filarów filozofii marki Cupra jest zagwarantowanie klientom emocjonującego doświadczenia, nie tylko podczas jazdy, ale również podczas procesu zakupu pojazdu. Powstanie nowych showroomów marki w Polsce to proces, który umożliwi dotarcie do jeszcze szerszej grupy ludzi w naszym w kraju, pozwoli na lepsze poznanie DNA marki, a także umocni kontakt z jej ekspertami, którzy z pasją i emocjami opowiadają o motoryzacji – mówi dyrektor Rozwoju Sieci Dealerskiej Tomasz Wróbel.
Ujednolicenie salonów
Pierwszym krokiem w procesie ujednolicania sieci dealerskiej obu marek jest umożliwienie wszystkim klientom odwiedzającym salony Seat-a, zapoznanie się z ofertą oraz zakup samochodów marki Cupra. Do końca 2024 roku planowane jest otwarcie co najmniej kilkunastu nowych punktów Cupry w Polsce.
Cupra Corner a Cupra Studio
Cupra Corner to miejsce zlokalizowane w przestrzeni salonowej Seat-a, gdzie najczęściej znajdują się dwa modele marki, które można zobaczyć na żywo. Cupra Studio to całkowicie autonomiczna przestrzeń, z dostępną szeroką ofertą pojazdów hiszpańskiego producenta. Zgodnie z filozofią marki, o obsługę klientów dbają wykwalifikowani specjaliści z zespołu Cupra Masterów, którzy służą pomocą oraz ekspercką wiedzą na każdym etapie styczności z marką. Docelowo Cupra Corners będą przekształcone w bardziej przestrzenne miejsca jakimi są salony Cupra Studio. We wszystkich nowoczesnych concept store’ach marki Cupra, klienci mogą także wybierać z szerokiej oferty specjalnie zaprojektowanych gadżetów, oddających unikalny styl hiszpańskiego producenta.
Planowane uruchomienie nowych punktów marki Cupra w Polsce rozpoczyna proces, który ma na celu zmaksymalizować dostępność samochodów brandu. W nowoczesnych showroomach miłośnicy tych samochodów będą mogli także bliżej poznać świat oraz filozofię marki Cupra.