Porsche zasadniczo zaktualizowało swój kultowy samochód sportowy. Nowe 911 Carrera GTS to pierwsze 911 dopuszczone do ruchu drogowego wyposażone w superlekki napęd hybrydowy o wysokich osiągach. Nowo opracowany, innowacyjny układ napędowy z jednostką o pojemności skokowej 3,6 l zapewnia znacznie lepszą wydajność. 911 Carrera GTS Coupé przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,0 s i osiąga prędkość maksymalną 312 km/h. Oferta nowego modelu w momencie wprowadzenia na rynek obejmuje także 911 Carrera, które napędza teraz zmodyfikowany i wzmocniony 3,0-litrowy silnik typu bokser z podwójnym turbodoładowaniem. Najnowsze 911 wyróżniają również zaktualizowany design, lepsza aerodynamika, odświeżone wnętrze, wzbogacone wyposażenie standardowe oraz poszerzone funkcje łączności.
Nowe wydanie kultowego modelu kontynuuje rok premier Porsche – w ciągu zaledwie kilku miesięcy producent odnowił cztery z sześciu linii modelowych: Panamera, Taycan, Macan i 911. „Gama naszych produktów jest młodsza niż kiedykolwiek – i bardzo atrakcyjna” – powiedział dyrektor generalny Oliver Blume. „Oferujemy naszym klientom jeszcze więcej opcji personalizacji i ekskluzywnych doświadczeń”.
Nowe 911 można zamawiać w cenie od 643 tys. zł
Porsche oferuje nowe 911 Carrera z nadwoziem Coupé w cenie od 643 tys. zł. Ceny 911 Carrera GTS Coupé rozpoczynają się od 854 tys. zł. 911 Carrera Cabriolet kosztuje od 711 tys. zł, a 911 Carrera GTS Cabriolet – od 922 tys. zł. Opcjonalny pakiet aerodynamiczny Aerokit kosztuje 30 401 zł dla 911 Carrera, a 23 395 zł dla 911 Carrera GTS. Dostawy 911 Carrera rozpoczną się późnym latem, a 911 Carrera GTS – pod koniec 2024 roku.