Nowy kierunek designu to kolejny krok w rozwoju marki ŠKODA, a nowa ŠKODA Fabia to pierwszy model komunikujący ten język stylistyczny. Inspirowana projektem ŠKODY VisionC nowa Fabia jest bardziej charyzmatyczna i dynamiczna.
Kampania reklamowa ŠKODY Fabia, przebiega pod hasłem „Czas na coś nowego! Młodsza ŠKODA Fabia” i przyciąga uwagę dzięki młodości ducha, jednocześnie łącząc się z doświadczeniem – młodsza Fabia to sprawdzone technologie i rozwiązania, ale też auto nowoczesne, ekscytujące wizualnie i idealne do poruszania się po mieście.
ŠKODA Fabia jest jeszcze tańsza w eksploatacji dzięki Pakietowi przeglądów lub instalacji LPG za 1 zł w ofercie premierowej.
Wraz ze startem kampanii, powstała strona modelowa www.czasnacosnowego.pl, na której można obejrzeć film o młodszej ŠKODZIE Fabia i wygrać ją w konkursie. W kampanii reklamowej rozbrzmiewa piosenka artystki, która potrafi porwać tłumy i wzbudzić emocje. Mowa o Nikki Yanofsky i jej utworze „Something new”, który otwiera drugi w dorobku Nikki album „Little Secret”, zrealizowany oraz wyprodukowany przez Quincy Jonesa.
Artystka mimo młodego wieku ma już na koncie ważne osiągnięcia: jest najmłodszą gwiazdą, jaka wystąpiła na słynnym Montreal Jazz Festival, w 2010 roku artystka zaśpiewała dla ogromnej widowni w trakcie uroczystości towarzyszących igrzyskom olimpijskim w Vancouver, a jej występ za pośrednictwem telewizji oglądały ponad trzy miliardy telewidzów na całym świecie. Ponadto Nikki współpracowała z artystami, takimi jak: Herbie Hancock, Sir Elton John, Phil Ramone, Will.I.Am czy Wyclef Jean.