Motoryzacja to nasza pasja

Blog motoryzacyjny moto-przestrzen.pl | Testy samochodów, nowości, opinie

Motocykle

CB650R i CBR650R na rok 2023 otrzymują nowe warianty wizualne

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2019 roku motocykla wagi średniej – CB650R z linii Neo Sports Café – oraz jego dwóch siostrzanych modeli, model CBR650R ugruntował sobie popularność w europejskim świecie motocykli. Wpłynęły na to: udane połączenie wysokich osiągów czterocylindrowego silnika, łatwego, precyzyjnego prowadzenia, bogatej listy wyposażenia, na której znalazły się 41-milimetrowy widelec USD z rozdzielonymi funkcjami pracy (Separate Function Big Piston), sterowanie momentem obrotowym (HSTC), sprzęgło antyhoppingowe i zespół wskaźników LCD. Nie bez znaczenia dla jego popularności okazał się charakterystyczny, zwracający uwagę wygląd.

CB650R był najlepiej sprzedającym się motocyklem Hondy w 2021 roku i ustępuje tylko modelowi Africa Twin w rankingu sprzedaży motocykli w 2022 roku. Przedstawiciel wagi średniej z linii Neo Sports Café, w wersji na rok 2023, będzie dostępny w dotychczasowych kolorach Candy Chromosphere Red i Matt Jeans Blue Metallic, do których dołączą dwa nowe malowania: Matt Dim Gray Metallic i Matt Gunpowder Black Metallic. To ostatnie zdecydowanie wzmacnia skojarzenie ze stylem ‘stealth’, inspirowanym matowym malowaniem niewykrywalnych dla radarów samolotów. Zwraca uwagę czarnymi detalami obejmującymi pokrywę rozrządu, obudowę silnika, golenie widelca, osłony boczne, dźwignie hamulca i sprzęgła oraz podnóżki.

Również CBR650R w wersji na rok 2023 otrzymał nowe elementy podkreślające atrakcyjność najlepiej sprzedającego się w Europie w 2021 roku motocykla sportowego. Model, nadal dostępny w kolorach Grand Prix Red i Matt Gunpowder Black Metallic, w roczniku modelowym 2023 otrzymuje dla obu tych opcji kolorystycznych nowe czarne obudowy silnika i osłony rozrządu, a także efektowną, zaktualizowaną grafikę.

Matową wersję Gunpowder Black Metallic wzbogacają nowe niebieskie akcenty na zbiorniku, tylnej części i owiewce oraz nowa czerwona sprężyna amortyzatora. Kolorystyka Grand Prix Red ma nowy, czarny przedni błotnik i dolną owiewkę, na której znalazło się śmiałe, czerwone logo Hondy, harmonizujące z nową, czerwoną sprężyną widelca.