Categories Aktualności

Wzrost sprzedaży Mitsubishi

Samochody Mitsubishi z miesiąca na miesiąc zdobywają coraz większą popularność w w Polsce. Od początku roku do końca września marka spod znaku Trzech Diamentów zanotowała aż 70% wzrost sprzedaży a w samym wrześniu niemal 80% więcej aut wyjechało z placówek Mitsubishi. Bestsellerem Mitsubishi jest crossover ASX a drugie miejsce zajmuje znany SUV Outlander. Tak dobre rezultaty to zasługa odświeżonej gamy modeli Mitsubishi, które są dostępne w konkurencyjnych cenach.

Przez pierwszych 9 miesięcy 2014 roku z salonów Mitsubishi Motors w Polsce wyjechało 3991 samochodów tej marki, co oznacza 70% wzrost. Najpopularniejsze Mitsubishi – crossover ASX zyskało aż 1823 klientów, notując 116% wzrost w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku. Outlander zyskał 4-krotnie więcej klientów, trafiając do 1051 nabywców, z których 24 kupiło nowy, hybrydowy model Outlander PHEV. Trzecim najpopularniejszym modelem Mitsubishi w Polsce okazał się Lancer – sprzedaż wersji Sedan i Sportback wzrosła o 66%, podczas, gdy Lancer Evolution zanotował blisko trzykrotny wzrost. Znacząco – 2,5-krotnie wzrosła sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero a rezultat sprzedaży nowego modelu Space Star, który trafił do 177 klientów przekroczył zakładane plany. W samym wrześniu sprzedano 567 samochodów Mitsubishi, co daje ponad 77% lepszy wynik niż od ten zanotowany od stycznia do września poprzedniego roku.

„Nasz przebój – Mitsubishi ASX – jest doceniany przez klientów za atrakcyjną stylizację SUV-a, wysokie zawieszenie i dynamiczne, oszczędne silniki oraz przydatny napęd na 4 koła, Outlander – za ogromne wnętrze, 4WD i świetne własności jezdne a nowy Space Star już zdobył dobre opinie na temat swej przestronności i zrywności. Dbamy o to, by wszystkie modele były dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach.” – podkreśla Yasuyuki Oyama – prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.