Pozostałe

The Color Run by PZU

slides_pressconference_TCRbyPZU_012 czerwca br. w Warszawie, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club, w budynku SkyLight o godzinie 10:00 odbyła się konferencja prasowa The Color Run by PZU, na której m.in. przedstawiono wartości The Color Run™, trasę warszawskiego biegu oraz mnóstwo informacji o powstaniu tej inicjatywny, która obiegła już niemal cały świat i w końcu trafiła do Polski. Oprócz stolicy event odbędzie się w dwóch innych miastach, 21 czerwca w Poznaniu oraz 20 września w Krakowie.

Bardzo się cieszę, że mogę być Ambasadorem tak pozytywnego wydarzenia, jakim jest The Color Run by PZU. Będę namawiał moich kolegów z Legii, aby przyłączyli się do tego kolorowego biegu, bo prócz świetnego sposobu na spędzenie soboty będzie można pomóc dzieciom z fundacji Mam Marzenie – powiedział na konferencji prasowej The Color Run by PZU Orlando Sa, napastnik Legii Warszawa i Ambasador biegu.

Jose Caldas de Sousa, dyrektor polskiego oddziału The Color Run™ poinformował, że przy organizacji The Color Run by PZU pracowało z nim wiele osób, które z sukcesem wprowadziły bieg w Afryce, dlatego tym bardziej wierzy, że i Polska tak jak już kilka krajów z Europy złapie bakcyla i wydarzenie będzie powtarzane w kolejnych latach, z coraz to większą frekwencją uczestników. Jeśli Najszczęśliwsze 5 km na Świecie, jak określa się The Color Run™ zagości w Polsce na dłużej to będzie to świetna informacja dla Fundacji Mam Marzenie, na którą The Color Run by PZU przeznaczy część zysków zdobytych ze sprzedaży pakietów startowych. Pani Monika Kozłowska – rzecznik prasowy Fundacji Mam Marzenie, obecna na konferencji w bardzo interesujący sposób przedstawiła uczestnikom cele Fundacji i przykłady zrealizowanych dziecięcych marzeń. Swoim przejmującym wystąpieniem zachęciła uczestników do udziału w biegu tym bardziej, że uczestnicy mogą pokonać trasę, w dowolny sposób, tj. biegnąc bądź idąc, co kilometr zostając obsypywanymi kolorowym proszkiem na całym ciele. The Color Run by PZU ma na celu zachęcenie ludzi do aktywności fizycznej i zdrowego stylu życia, a przy okazji dostarczenie im radości, wspaniałej zabawy i dużej dawki uśmiechu. Bieg dedykowany jest zarówno najmłodszemu jak i najstarszemu pokoleniu. Po zakończeniu biegu, wszyscy biorący udział, wspólnie się bawią i tańczą w rytm muzyki, tworząc jedną, wielką, kolorową imprezę.

Konferencja prasowa The Color Run by PZU przyciągnęła liczne grono dziennikarzy, którzy po interesujących wystąpieniach gości zostali zaproszeni na pyszny poczęstunek przygotowany przez Justyna’s Secret Recepies oraz zostały im wręczone drobne upominki od organizatorów i sponsorów. Mogli oni także skorzystać z porady trenera personalnego, dzięki uprzejmości Jatomi Fitness. Konferencja odbywała się bardzo sprawnie ciesząc się liczną frekwencją.