Categories Aktualności

Ssangyong prezentuje nowy flagowy model

Powiększ
Powiększ

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Paryżu SsangYong zaprezentuje światu model koncepcyjny nowego luksusowego SUV-a o nazwie LIV-2 (Limitless Interface Vehicle)znany wcześniej jako projekt rozwojowy Y400. W swoim kolejnym wcieleniu po modelu LIV-1 zaprezentowanym podczas Salonu Samochodowego w Seulu w 2013 r. nowa odsłona serii prezentuje bardziej zaawansowany język projektowy i pełniejsze ucieleśnienie koncepcji „Dignified Motion”.

Będąc kontynuacją wcześniejszej filozofii projektowej znanej pod nazwą „Robust, Specialty, Premium” (Krzepki, Wyspecjalizowany, Najlepszy), która leżała u podstaw uprzednich modeli koncepcyjnych SsangYonga, ten nowy i oryginalny koncepcyjny SUV zabiega o stworzenie emocjonalnej więzi między kierowcą, pasażerami i pojazdem, a w przyszłości wyewoluować ma w następny strategiczny model ze stajni SsangYonga, który przyczyni się do dalszego wzrostu firmy.

LIV-2 czerpie z doświadczenia firmy jako wiodącego koreańskiego producenta SUV-ów z rzeczywistym napędem 4×4, a jednocześnie ucieleśnia koncepcję „Dignified Motion” zainspirowaną przez wspaniałość natury oraz filozofię projektową SsangYonga „Nature-born 3Motion”. Model charakteryzuje się twardym, męskim wyglądem SUV-a, wzbogaconym o dynamiczną i energiczną stylizację będącą częścią linii tematycznej „Robust Aesthetics”.

Powiększ
Powiększ

Oprócz silnej i trwałej konstrukcji ramowej oraz oryginalnego napędu na cztery koła SsangYonga, LIV-2 charakteryzuje się tzw. inteligentnym interfejsem, który ułatwia komunikację między kierowcą a pojazdem.

„Nieograniczony potencjał” modelu LIV-2 oznacza, że pojazd może jechać po niemal każdym terenie, a jednocześnie oferuje komfort i prowadzenie charakterystyczne dla luksusowej limuzyny, z obfitością miejsca w drugim rzędzie foteli i wyposażeniem zapewniającym maksimum relaksu.

Jako model flagowy następnej generacji LIV-2 będzie kluczowym samochodem typu SUV, który ma otworzyć przed firmą zupełnie nowe fragmenty rynku.