Ford Mustang Mach-E w sierpniu 2021 r. był najlepiej sprzedającym się osobowym samochodem elektrycznym w Polsce. Model osiągnął taki rezultat już w drugim miesiącu sprzedaży na polskim rynku.
Rośnie zainteresowanie Polaków elektrycznym SUV-em Forda
Całkowicie nowy, elektryczny SUV Forda znalazł w sierpniu 55 nowych nabywców i był zdecydowanym liderem rynku osobowych samochodów elektrycznych w Polsce. Jego udział wyniósł bowiem aż 10,62%, o 2,5% więcej niż drugiego, konkurencyjnego modelu w zestawieniu.
Większość zamówień pochodziła od klientów biznesowych, którzy odpowiadają za 93% sprzedaży modelu (51 egzemplarzy) w sierpniu.
W połączeniu z 14 egzemplarzami sprzedanymi w lipcu, Mustang Mach-E w ciągu ostatnich dwóch miesięcy znalazł w Polsce 69 nabywców. Wszelkie prognozy wskazują, że liczba ta będzie dynamicznie rosnąć. Ford Polska bowiem sukcesywnie dostarcza do klientów przedsprzedane samochody, a widząc niezwykłe zainteresowanie zapewnił dodatkową pulę aut, dzięki czemu Mustang Mach-E jest obecnie dostępny w ciągłej sprzedaży we wszystkich wersjach.
Mustang Mach-E jest dostępny w programie dofinansowania zakupu samochodów bezemisyjnych „Mój elektryk”, w kwocie do nawet 27.000 złotych.
Mustang Mach-E podbija Europę
Mustang Mach-E znakomicie sprzedaje się nie tylko w Polsce, ale także w innych europejskich krajach. W Norwegii, najbardziej kojarzonym z samochodami elektrycznymi rynku w Europie, samochód od maja znajduje się na szczycie listy sprzedaży samochodów ogółem.
Całkowicie nowy, elektryczny SUV Forda świetnie radzi sobie także na innych rynkach. Mustang Mach-E w sierpniu 2021 r. został najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Portugalii, a w lipcu 2021 r. znalazł się wśród pięciu najlepiej sprzedających się modeli ogółem w Holandii.
Dane sprzedażowe JATO Dynamics pokazują, że Mustang Mach-E w lipcu 2021 r. znalazł się na siódmym miejscu wśród samochodów elektrycznych w Europie. Warto jednak podkreślić, że były to początkowe miesiące oferowania tego modelu na wybranych rynkach w Europie, w wielu krajach nie był jeszcze sprzedawany w ogóle, a na innych – jak w Polsce – dopiero rozpoczynały się pierwsze dostawy do klientów.
– To dane, na które czekaliśmy. Potwierdzają one, że to nie tylko my – pracownicy Forda – jesteśmy entuzjastycznie nastawieni do tego modelu ale także, że klienci pokochali Mustanga Mach-E. Biorąc jednak pod uwagę jego zachwycającą stylistykę, dynamikę godną muscle-car’a oraz innowacyjne technologie zapewniające imponujący zasięg nie mogło być inaczej. To bardzo mocne argumenty przemawiające za tym, że Mustang Mach-E może długo pozostać jednym z najlepiej sprzedających się samochodów elektrycznych w Polsce i w Europie – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.