Categories Aktualności

Elektromobilność dla Ciebie

Renault Polska zaprasza do przetestowania swoich najnowszych technologii! Od 14 listopada br. Renault zaprasza na jazdy testowe samochodem elektrycznym ZOE oraz samochodami hybrydowymi. Dedykowanym jazdom testowym towarzyszy kampania reklamowa z polskimi skoczkami narciarskimi Kamilem Stochem, Piotrem Żyłą i Dawidem Kubackim. Osoby, które chcą wziąć udział jazdach testowych hybrydami, mają teraz do wyboru: hybrydowe Nowe Clio, Nowego Captura hybrydę Plug-in oraz elektryczne ZOE. Na testy można się zapisać za pośrednictwem dedykowanej strony https://www.renault.pl/kampania/hybrydy-e-tech.html Uczestnicy testów będą mogli porównywać swoje wyniki na specjalnej stronie testujhybrydy.renault.pl

Od 14 listopada br. Renault Polska zaprasza na specjalne testy samochodów hybrydowych i elektrycznego ZOE. Samochody do testów będą dostępne w całej sieci Autoryzowanych Partnerów Renault. Osoby, które zapiszą się na testy za pośrednictwem strony https://www.renault.pl/kampania/hybrydy-e-tech.html będą mogły doświadczyć przyjemności z jazd samochodami hybrydowymi Renault Clio, Renault Captur hybrydą Plug-in lub elektrycznym ZOE.

Podczas jazd testowych będą rejestrowane m.in. takie parametry jak czas jazdy w trybie elektrycznym, zużycie paliwa, emisja CO2, na podstawie których na dedykowanej platformie zostaną zaprezentowane oszczędności w porównaniu do odpowiednika takiego samochodu z silnikiem benzynowym. Uczestnicy testów będą mogli porównywać swoje wyniki na specjalnej stronie testujhybrydy.renault.pl

Testom towarzyszy kampania reklamowa Elektromobilność dla Ciebie

W przygotowanych spotach Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki, polscy skoczkowie biorą udział w wyjątkowej rywalizacji. Sprawdzają, jak jeździ się nowymi hybrydowymi i elektrycznymi modelami Renault, zachęcając innych kierowców do podobnych testów oraz porównywania ich wyników.

Rozpoczynająca się akcja ma na celu zaproszenie do zapoznania się z wyjątkowymi cechami hybrydowego Clio, Renault Captur hybrydy Plug-in oraz elektrycznego Renault ZOE. Kampanii realizowanej m.in. w mediach społecznościowych i w radiu towarzyszy hasło „Elektromobilność dla Ciebie”.

Kampania została przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Polska i OMD. Przygotowane na potrzeby kampanii reklamy z udziałem popularnych skoczków można śledzić na Facebooku, YouTube i Instagramie. Kampanię w mediach społecznościowych wspierają emisje reklam w stacjach radiowych takich jak Radio ZET, RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic, Meloradio, Chilli ZET, Antyradio, Radio Eska, Tok FM, Złote Przeboje. Produkcję powierzono studiu Filmokracja.