Renault Polska zaprasza do przetestowania swoich najnowszych technologii! Od 14 listopada br. Renault zaprasza na jazdy testowe samochodem elektrycznym ZOE oraz samochodami hybrydowymi. Dedykowanym jazdom testowym towarzyszy kampania reklamowa z polskimi skoczkami narciarskimi Kamilem Stochem, Piotrem Żyłą i Dawidem Kubackim. Osoby, które chcą wziąć udział jazdach testowych hybrydami, mają teraz do wyboru: hybrydowe Nowe Clio, Nowego Captura hybrydę Plug-in oraz elektryczne ZOE. Na testy można się zapisać za pośrednictwem dedykowanej strony https://www.renault.pl/kampania/hybrydy-e-tech.html Uczestnicy testów będą mogli porównywać swoje wyniki na specjalnej stronie testujhybrydy.renault.pl
Od 14 listopada br. Renault Polska zaprasza na specjalne testy samochodów hybrydowych i elektrycznego ZOE. Samochody do testów będą dostępne w całej sieci Autoryzowanych Partnerów Renault. Osoby, które zapiszą się na testy za pośrednictwem strony https://www.renault.pl/kampania/hybrydy-e-tech.html będą mogły doświadczyć przyjemności z jazd samochodami hybrydowymi Renault Clio, Renault Captur hybrydą Plug-in lub elektrycznym ZOE.
Podczas jazd testowych będą rejestrowane m.in. takie parametry jak czas jazdy w trybie elektrycznym, zużycie paliwa, emisja CO2, na podstawie których na dedykowanej platformie zostaną zaprezentowane oszczędności w porównaniu do odpowiednika takiego samochodu z silnikiem benzynowym. Uczestnicy testów będą mogli porównywać swoje wyniki na specjalnej stronie testujhybrydy.renault.pl
Testom towarzyszy kampania reklamowa Elektromobilność dla Ciebie
W przygotowanych spotach Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki, polscy skoczkowie biorą udział w wyjątkowej rywalizacji. Sprawdzają, jak jeździ się nowymi hybrydowymi i elektrycznymi modelami Renault, zachęcając innych kierowców do podobnych testów oraz porównywania ich wyników.
Rozpoczynająca się akcja ma na celu zaproszenie do zapoznania się z wyjątkowymi cechami hybrydowego Clio, Renault Captur hybrydy Plug-in oraz elektrycznego Renault ZOE. Kampanii realizowanej m.in. w mediach społecznościowych i w radiu towarzyszy hasło „Elektromobilność dla Ciebie”.
Kampania została przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Polska i OMD. Przygotowane na potrzeby kampanii reklamy z udziałem popularnych skoczków można śledzić na Facebooku, YouTube i Instagramie. Kampanię w mediach społecznościowych wspierają emisje reklam w stacjach radiowych takich jak Radio ZET, RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic, Meloradio, Chilli ZET, Antyradio, Radio Eska, Tok FM, Złote Przeboje. Produkcję powierzono studiu Filmokracja.