Suzuki bardzo dobrym wynikiem podsumowuje pierwsze półrocze roku fiskalnego 2014. Skonsolidowana wartość sprzedaży wszystkich produktów marki wzrosła o 4,4%, a samego segmentu samochodowego o 6%.
W pierwszym półroczu 2014 roku (okres od kwietnia do września) skonsolidowana, globalna wartość sprzedaży produktów Suzuki wzrosła o 60,5 miliarda jenów (4,4%) do 1430,7 miliarda jenów w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku fiskalnego.
Wartość sprzedaży na macierzystym rynku Suzuki – w Japonii – wzrosła o 16,4 miliarda jenów (3,3%) do 520,7 miliarda jenów. Na pozostałych rynkach, w których obecne jest Suzuki, zanotowano wzrost o 44,1 miliarda jenów (5,1%) do poziomu 910 miliardów jenów. Do takiego wyniku przyczyniły się przede wszystkim znaczne wzrosty sprzedaży w Europie i Azji.
Zysk operacyjny utrzymał się na tym samym poziomie, jak w drugim kwartale 2013 roku, wynosząc 90,5 miliarda jenów, natomiast odnotowano wzrost zysku netto o 2,2 miliarda jenów (4,4%) do 53,9 miliarda jenów.
Wartość sprzedaży samochodów w drugiej połowie 2014 roku wzrosła o 72,7 miliarda jenów (6,0%) do poziomu 1276,2 miliarda jenów, głównie dzięki znakomitym wynikom w Indiach oraz w Europie.