Kia Corporation ogłosiła dziś, że na nowo otwiera innowacyjny salon Kia360 na południu Seulu, w którym klienci mogą wirtualnie doświadczyć przyszłych rozwiązań z zakresu mobilności.
Kia360 to pierwsza publiczna przestrzeń, w której jest prezentowana nowa oferta marki, w tym przyszłe rozwiązania z zakresu mobilności i nowatorski design. Salon Kia360 po raz pierwszy został otwarty w 2017 roku i był znany jako BEAT360. Dzisiaj miało miejsce jego nowe otwarcie, z nową nazwą. Teraz salon Kia360 nawiązuje do nowej strategii, którą ogłoszono na początku 2021 roku i ma inspirować klientów.
Przestronny budynek o powierzchni 1900 metrów kwadratowych został przeprojektowany przy użyciu nowych, reprezentatywnych dla marki kolorów – Midnight Black i Polar White, co pozwala na atrakcyjne oświetlenie go zarówno w dzień, jak i w nocy. Wewnątrz wydzielone są trzy strefy – marki i designu, samochodów elektrycznych oraz użytkowników samochodów marki Kia. Strefy są ze sobą połączone, dzięki czemu zwiedzający mogą z łatwością podziwiać zróżnicowane wystawy oraz eksponaty. W strefie dla użytkowników samochodów marki Kia znajduje się symulator „AI Space”, który – za pomocą nowoczesnych rozwiązań z zastosowaniem sztucznej inteligencji – pozwala wirtualnie doświadczyć działania zaawansowanych systemów asystujących (ADAS), stosowanych w samochodach marki Kia.