Porsche rozpoczyna wiosenny sezon trzema spektakularnymi debiutami. Podczas 87. salonu samochodowego w Genewie (7-19 marca 2017 r.) producent sportowych aut zaprezentuje Sport Turismo – nową wersję nadwoziową w rodzinie modelu Panamera. Pokaźny otwór bagażowy, niska krawędź załadunku, zwiększona objętość bagażnika i koncepcja foteli 4+1 sprawiają, że wariant ten oferuje doskonałą kombinację codziennej wygody i maksymalnej użyteczności. Kolejną nowością będzie Panamera Turbo S E-Hybrid o mocy 500 kW (680 KM). To druga hybrydowa odmiana w ofercie gran turismo, a jednocześnie pierwszy topowy reprezentant linii modelowej Porsche z hybrydowym napędem plug-in. „Moc jest pasją” – oto hasło trzeciej światowej premiery, czyli dwuosobowego samochodu o torowym profilu, który szczególnie intensywnie połączy przydatność na co dzień z wyścigowymi osiągami. Po raz pierwszy przed szeroką publicznością pojawią się także modele 911 GTS.
Jeśli chodzi o technologię i stylistykę Sport Turismo wykorzystuje wszystkie innowacje znane z zupełnie nowego modelu Panamera, wprowadzonego na rynek zaledwie przed kilkoma miesiącami. Ich lista obejmuje Porsche Advanced Cockpit, pionierskie systemy wspomagające takie jak np. Porsche InnoDrive, adaptacyjny tempomat, układy podwozia takie jak skrętna tylna oś, elektroniczny system stabilizacji przechyłów Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC Sport) oraz potężne układy napędowe. Dodatkowo wszystkie modele Panamera Sport Turismo są standardowo wyposażone w Porsche Traction Management (PTM) – aktywny napęd na obie osie z elektronicznie sterowanym sprzęgłem wielotarczowym. Seryjne wyposażenie modeli S obejmuje również trójkomorowe zawieszenie pneumatyczne.