Marki Mercedes-Benz i IRONMAN to niezwykłe osiągnięcia, świadomość tradycji i wytrzymałość. Właśnie dlatego Mercedes-Benz również w ciągu najbliższych dwóch lat będzie się angażować w europejskie zawody triatlonowe.
Mercedes-Benz wspiera nie tylko sam cykl zawodów, ale także aktywnie pomaga sportowcom. Wystarczy wymienić tu takie osoby jak Anja Beranek, Åsa Lundström, Kaisa Lehtonen, Sebastian Kienle – ci wielcy światowi triatloniści będą wspierani przez Klasę V, która wspomoże ich w tegorocznym dążeniu na sam szczyt.
Anja Beranek jako nowa ambasadorka marki dociera na treningi i zawody w kompaktowym samochodzie kempingowym Marco Polo.
– W czasie treningów i zawodów Marco Polo stanowi dla mnie źródło energii. W lodówce czekają napoje i świeże przekąski, na kuchence gazowej przygotowuję rozgrzewającą kawę, a w przytulnym dachowym łóżku mogę sobie nawet pozwolić na odświeżającą drzemkę – tak Anja Beranek cieszy się ze swojego nowego towarzysza podróży.
W 2016 roku, Mercedes-Benz wspiera także europejskiego wicemistrza, Sebastiana Kienle, jednego z najbardziej utytułowanych triatlonistów niemieckich.
– Rozpoczynam nowy sezon bardzo zmotywowany z zamiarem dania z siebie wszystkiego. Cieszę się, że Mercedes-Benz zapewnia mi nieprzerwane wsparcie, udostępniając Klasę V – komentuje współpracę Sebastian Kienle.
Poza IRONMAN European Tour i wsparciem Sebastiana Kienle Mercedes-Benz angażuje się w tym roku również społecznie. Nowy sezon drużyna triatlonistów TEAM SPORT FOR GOOD rozpoczyna w nowym międzynarodowym składzie. Wspierając fundację Laureus Sport for Good, zespół TEAM SPORT FOR GOOD pragnie gromadzić nie tylko zwycięstwa, lecz również przyciągać uwagę i środki finansowe do społecznych projektów sportowych prowadzonych przez fundację.
Ironman w Polsce
Zawody Ironman w Polsce są wspierane przez Mercedes-Benz Polska. I podobnie jak w Niemczech, sportowcom towarzyszy Klasa V.
– Klasa V łączy w idealny sposób wszechstronność vana z wygodą i prestiżem znanym z osobowych aut Mercedes-Benz. Jest to idealne auto dla osób spędzających aktywnie swój wolny czas – jednego dnia możemy zapakować samochód rowerami lub innym sprzętem treningowym, a następnego dnia wyjechać na wakacje z siódemką znajomych – i to w luksusowych warunkach – mówi Piotr Wójcik, Marketing Manager Vans.
Klasa V będzie z dumą wspierać zawodników na trasie 70.3 Herbalife Ironman Gdynia 2016.