Categories Aktualności

Kuga PHEV w programie Ford Wynajem

Szeroka i elastyczna oferta Forda Kuga pozwala każdemu klientowi dobrać konfigurację do własnych potrzeb. Wersje wyposażenia mogą odzwierciedlać komfort w odmianie Titanium X, luksus w Vignale lub sportowe emocje w ST-Line, zaś szeroka gama jednostek napędowych dopasowuje się do wymagań transportowych każdego klienta. Teraz 225-konna wersja hybrydowa typu plug-in oferowana jest w programie Ford Wynajem Super Easy w atrakcyjnej opłacie miesięcznej 889 PLN netto/mies.

Ford Kuga 2.5 Plug-In Hybrid 225 KM w cenie 1.5 EcoBoost 150 KM?

Tak, to możliwe! Najnowsza oferta programu Ford Wynajem Super Easy przewiduje atrakcyjną, niską ratę miesięczną w kwocie 889 PLN netto miesięcznie (w przypadku wpłaty własnej na poziomie 18,5%). Klient wybierając program Ford Wynajem Super Easy zyskuje m.in. stałe finansowanie, kompleksowy serwis (w tym przeglądy, naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne w ASO marki Ford), jak również abonament RTV, monitoring szkód oraz możliwość modyfikacji kontraktu w trakcie jego trwania. Oferta dotyczy okresu wynajmu na okres 3 lat z limitem 15 tysięcy kilometrów rocznie. Po okresie wynajmu klient zwraca pojazd i może wybrać sobie kolejny nowy samochód lub skorzystać z prawa pierwokupu i wykupić auto.

– Tworząc atrakcyjną ofertę finansowania modelu Kuga PHEV chcieliśmy przede wszystkim zachęcić potencjalnych klientów do sprawdzenia, jak wiele zalet niesie ze sobą korzystanie z samochodu hybrydowego typu plug-in – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor generalny Ford Polska. – Doskonale wiemy, że wielu kierowców jest niezdecydowanych z uwagi na wyższe koszty wiążące się z zakupem lub wynajmem tego typu pojazdów lub ogólnie nieprzekonanych do zalet samochodów zelektryfikowanych. Jesteśmy pewni, że nasza atrakcyjna oferta finansowania pojazdu będzie iskrą, która rozpali popularność hybryd plug-in w Polsce.

Hybryda ładowana z gniazdka PHEV: Świetna dynamika i nawet 56 km jazdy bezemisyjnej

Ford Kuga w odmianie hybrydowej Plug-in to idealne auto dla tych, którzy chcą częściej korzystać z napędu elektrycznego, ale nie chcą ograniczać zasięgu auta i uzależniać go od infrastruktury publicznych ładowarek. To świetna alternatywa dla samochodu elektrycznego, który miałby pokonywać dziennie krótkie dystanse, ale podczas weekendowych wyjazdów z całą rodziną nie zdałby egzaminu. Kuga w wersji hybrydowej Plug-in łączy w sobie te dwa światy i daje użytkownikowi nieograniczone możliwości.

Napęd hybrydowy typu Plug-in docenią przede wszystkim ci użytkownicy, którzy pokonują codziennie kilkadziesiąt kilometrów do pracy, po zakupy, by odwieźć dzieci do szkoły bądź przedszkola. Posiadacze własnych garażów z punktem ładowania np. typu Wallbox, którzy dodatkowo mają instalację fotowoltaiczną na dachu, mogą korzystać z auta przy powyższym założeniu niemal za darmo. Regularne doładowywanie pojazdu pozwoli w pełni docenić jego największe zalety – nawet 56 kilometrów zasięgu na w pełni naładowanych akumulatorach (pojemność – 14,4 kWh).

Po rozładowaniu akumulatorów auto przechodzi w tryb jazdy hybrydowej i do napędu wykorzystuje silnik spalinowy. Nie ma więc obawy o zasięg, dostępność stacji ładowania itp. Hybryda Plug-In pozwala z jednej strony jeździć oszczędnie, bezemisyjnie i bezszelestnie, z drugiej zaś bezproblemowo planować dalsze wycieczki.

Dynamika, oszczędność i możliwość wyboru

Do napędu hybrydowej Kugi służy połączenie 2,5-litrowego silnika spalinowego, który pracuje w oszczędnym trybie Atkinsona z silnikiem elektrycznym, zapewniając łącznie moc systemową 225 KM oraz niezwykle niskie zużycie paliwa (1,4 l/100km w cyklu WLTP) i emisję CO2 wynoszącą zaledwie 32 g CO2/km (w cyklu WLTP). Kolejną zaletą napędu hybrydowego Plug-in jest możliwość wyboru preferowanego trybu jazdy. Kierowca sam może zdecydować kiedy i jak korzystać z zasilania elektrycznego, dokonując wyboru jednego z trybów jazdy: silnik elektryczny (EV Teraz), silnik benzynowy (EV Później), połączyć pracę obydwu (EV Auto) lub użyć silnika spalinowego do naładowania akumulatora podczas jazdy (Ładowanie).

Niezaprzeczalną zaletą hybryd Plug-in jest również płynna i dynamiczna jazda w mieście. Samochód poruszając się z niewielką prędkością np. w miejskim korku, zazwyczaj korzysta tylko z napędu elektrycznego. Ma to wiele zalet m.in. zminimalizowane zużycie paliwa, cicha praca oraz płynne i dynamiczne ruszanie z miejsca. Napęd hybrydowy Plug-in to również świetna dynamika. Ford Kuga w tej wersji dysponuje mocą systemową 225 KM, co pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 9,2 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 225 km/h.