Jeep® Grand Cherokee zdobył tytuł „Najlepszego SUV-a” w tegorocznej edycji konkursu „MotorWeek Drivers’ Choice Award”, zdobywając prestiżowe wyróżnienie już drugi rok z rzędu.
„Jeep Grand Cherokee już drugi rok z rzędu jest naszym zwycięzcą w kategorii „Najlepszego SUV-a” – powiedział John Davis, twórca i gospodarz MotorWeek. „Jesteśmy przekonani, że gama modelowa Grand Cherokee może zaoferować wszystko, czego poszukują rodziny kochające wolność i przygodę! Przez ponad dwie dekady był to nieokrzesany SUV, którego albo się go kocha, albo nienawidzi. Teraz, Grand Cherokee piątej generacji oferuje wiele niespodzianek, w tym przedłużoną wersję L z trzema rzędami siedzeń (dostępny na wybranych rynkach Eurazji), oraz hybrydowy układ napędowy 4xe plug-in. Grand Cherokee PHEV nie tylko jest już bardzo popularny, ale także wnosi świeży powiew do i tak znaczącego już podejścia marki Jeepa w zakresie ochrony środowiska. Jak na markę, która przez wiele lat opierała się na swojej legendarnej tradycji, Grand Cherokee to prawdziwie nowoczesny manifest pod każdym względem”.
Magazyn motoryzacyjny MotorWeek, którego 43. sezon można oglądać w telewizji i mediach cyfrowych, organizuje coroczny konkurs Drivers’ Choice, w którym ocenia samochody pod kątem osiągów, technologii, praktyczności, efektywności paliwowej i wartości.
„Fakt, że MotorWeek już drugi rok z rzędu uznał Jeepa Grand Cherokee za najlepszego SUV-a w prestiżowym konkursie MotorWeek Drivers’ Choice Awards 2024, to dla nas szczególny powód do dumy, ponieważ jest to potwierdzenie przez niezależną stronę trzecią, że oferujemy naszym klientom najlepsze i najczęściej nagradzane SUV-y w historii o niezrównanych możliwościach terenowych” – powiedział William Peffer, starszy wiceprezes i dyrektor marki Jeep na region Ameryki Północnej.
Technologia hybrydowa plug-in 4xe zastosowana w modelu w Jeep Grand Cherokee zwiększa przyjemność z jazdy, wolność i przygodę, z których znana jest marka Jeep, zapewniając jednocześnie niespotykane osiągi, oszczędność paliwa i poszanowanie środowiska:
- Trzy tryby napędu do wyboru: elektryczny, hybrydowy i e-Save
- Zasięg w trybie całkowicie elektrycznym wynoszący do 51 km w mieście
- Moc 380 KM i moment obrotowy 637 Nm
- System Quadra Trac II 4×4 z dwubiegową skrzynią rozdzielczą z przełożeniem redukcyjnym 2,72:1
- Przełożenie pełzające wynoszące 47.4:1.
- W Jeepie Grand Cherokee 4xe z certyfikatem Trail Rated prześwit wynosi do 275 mm, a głębokość brodzenia do 610 mm z uszczelnionym pakietem akumulatorów.