Od debiutu rynkowego pierwszego Megane w 1995 roku marka Renault sprzedała na całym świecie 7 milionów sztuk czterech generacji tego modelu. Megane to coś więcej niż model. To pełna gama samochodów obejmująca sportowe wersje, sygnowane R.S., które zdobyły pozycję kultowych modeli w tym segmencie, jak np. wersja R.S. TROPHY-R, która pobiła w 2019 roku kolejny rekord na słynnym torze Nürburgring. Megane występuje w wielu odmianach. Nowy Megane po raz kolejny potwierdza tę regułę wprowadzając wersję z ładowanym napędem hybrydowym, który po raz pierwszy pojawi się w kompaktowych samochodach Renault. Napęd E-Tech Plug-in Hybrid ma zalety silnika elektrycznego ‒ cichą pracę i błyskawiczne reakcje, które zapewniają niezwykłą przyjemność prowadzenia samochodu. Nowy napęd został skonstruowany z zastosowaniem technologii opracowanych przez Alians i dział konstrukcyjny Renault. Wykorzystano w nim ponad dziesięcioletnie doświadczenie Renault, nabyte w samochodach elektrycznych oraz podczas startów w Formule 1.
Od debiutu rynkowego pierwszego Megane w 1995 roku marka Renault sprzedała na całym świecie 7 milionów sztuk czterech generacji tego modelu. Megane to coś więcej niż model. To pełna gama samochodów obejmująca sportowe wersje, sygnowane R.S., które zdobyły pozycję kultowych modeli w tym segmencie, jak np. wersja R.S. TROPHY-R, która pobiła w 2019 roku kolejny rekord na słynnym torze Nürburgring.
Megane występuje w wielu odmianach. Nowy Megane po raz kolejny potwierdza tę regułę wprowadzając wersję z ładowanym napędem hybrydowym, który po raz pierwszy pojawi się w kompaktowych samochodach Renault. Napęd E-Tech Plug-in Hybrid ma zalety silnika elektrycznego ‒ cichą pracę i błyskawiczne reakcje, które zapewniają niezwykłą przyjemność prowadzenia samochodu. Nowy napęd został skonstruowany z zastosowaniem technologii opracowanych przez Alians i dział konstrukcyjny Renault. Wykorzystano w nim ponad dziesięcioletnie doświadczenie Renault, nabyte w samochodach elektrycznych oraz podczas startów w Formule 1.
Nowe Renault Megane proponuje odnowione miejsce kierowcy, wyposażone w ekran multimedialny 9,3” oraz drugi ekran o przekątnej 10,25” na tablicy rozdzielczej. W nowym modelu dostępne są wszystkie funkcje systemu multimedialnego Renault EASY LINK. System inspirowany rozwiązaniami stosowanymi w smartfonach jest bardzo ergonomiczny i funkcjonalny. To doskonały przykład przyjaznej technologii.
Dostępne są również nowe systemy wspomagania prowadzenia podnoszące bezpieczeństwo i komfort wszystkich użytkowników, m.in. EASY PILOT – asystent jazdy w korku i na autostradzie ‒ system jazdy autonomicznej poziomu 2, który zapewnia pełen komfort psychiczny za kierownicą.
Nowe Renault Megane zachowuje stylistykę i dynamiczne linie nadwozia, które przyczyniły się do sukcesu poprzedniej generacji modelu. Nowy model przyciąga wzrok zdecydowanie bardziej elegancką i wyrafinowaną stylistyką z nowymi reflektorami LED Pure Vision, które zapewniają lepszą widoczność i komfort na trasie.
Dzięki ofercie sześciu wersji (Life, Zen, Intens, R.S. Line, R.S. i R.S. Trophy) oraz szerokiej gamie silników, łącznie z nowym napędem hybrydowym z możliwością ładowania E-TECH Plug-in Hybrid, Nowe Renault Megane może spełnić oczekiwania każdego klienta.
„Nowy Megane E-TECH Plug-in Hybrid wykorzystuje najnowsze technologie marki i zapewnia pełen komfort psychiczny i wyjątkową przyjemność jazdy typową dla samochodów elektrycznych.” – Marion Humeau, Dyrektor Marketingu Mid-size Cars