Categories Aktualności

Nowa Dacia Duster

Nieprzyzwoicie atrakcyjny cenowo… Duster, dostępny na rynku od 2010 roku w cenie auta miejskiego, wstrząsnął rynkiem SUV-ów. To była prawdziwa rewolucja spod znaku Dacii. Sprzedany dotychczas w liczbie ponad 1,9 mln egzemplarzy Duster jest od 2019 roku europejskim liderem sprzedaży dla klientów indywidualnych w segmencie SUV-ów. Podobnie jak poprzednie generacje modelu Nowy Duster jest skierowany zarówno do klientów poszukujących komfortowego SUV-a o atrakcyjnym designie, jak i do tych, którzy potrzebują wszechstronnego i wytrzymałego samochodu z napędem 4×4.

Nieprzyzwoicie atrakcyjny cenowo… Duster, dostępny na rynku od 2010 roku w cenie auta miejskiego, wstrząsnął rynkiem SUV-ów. To była prawdziwa rewolucja spod znaku Dacii. Sprzedany dotychczas w liczbie ponad 1,9 mln egzemplarzy Duster jest od 2019 roku europejskim liderem sprzedaży dla klientów indywidualnych w segmencie SUV-ów.

Podobnie jak poprzednie generacje modelu Nowy Duster jest skierowany zarówno do klientów poszukujących komfortowego SUV-a o atrakcyjnym designie, jak i do tych, którzy potrzebują wszechstronnego i wytrzymałego samochodu z napędem 4×4.

Nowy Duster, wierny swojemu DNA, pozostaje rodzinnym SUV-em z duszą amatora bezdroży. Jest równie świetnym towarzyszem w codziennych dojazdach, co w wypadach na łono natury. Jego ponadczasowy design został zmodyfikowany, zwłaszcza światła i osłona chłodnicy, aby dodatkowo wzmocnić osobowość i poprawić efektywność pod względem obniżania emisji CO2. Jeśli chodzi o komfort, samochód wyposażono w wysoką środkową konsolę z przesuwnym podłokietnikiem, dwa systemy multimedialne z nowym 8-calowym ekranem oraz dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów EDC. Nowy Duster jest jak zawsze wszechstronny i dostępny w wersji z napędem na 2 lub na 4 koła. Wersja z napędem na 4 koła została wyposażona w nową generację systemu 4×4 Monitor o poszerzonych funkcjonalnościach.

Nowy Duster trafi do sprzedaży we wrześniu br.

Duster to rewolucyjny SUV marki Dacia. Od 2010 roku kupiło go prawie 2 miliony klientów i jest prawdziwą ikoną marki Dacia. Modernizacja tak ikonicznego modelu nie jest łatwym zadaniem. Linia samochodu zawsze była bardzo piękna, jednak wprowadziliśmy kilka zmian dla większej nowoczesności i świeżości. W Nowym Dusterze jest jeszcze więcej Dustera, jeszcze więcej Dacii. Duster jest wyposażony we wszystko co niezbędne, jest solidny i osiągalny dla wszystkich. – Lionel Jaillet, wiceprezes ds. produktów Dacii