Peugeot e-208 zadebiutował na polskim rynku.

Nowy Peugeot e-208 uzupełnia gamę Peugeot 208 dostępną już w wersjach z silnikiem spalinowym: benzynowym i wysokoprężnym. Oferta zróżnicowanych układów napędowych w ramach jednego modelu wynika ze strategii marki „Power of choice”. Założeniem tej strategii jest, aby klient mógł wybrać nowego Peugeot 208 z najbardziej odpowiadającym jego potrzebom układem napędowym, nie rezygnując w żadnym z przypadków z walorów stylistycznych ani z wyposażenia. Wpisuje się to w wizję marki #UNBORINGTHEFUTURE, w której wejście w erę transformacji energetycznej nie oznacza rezygnacji z przyjemności użytkowania samochodu.

Wersja Active Peugeot e-208, spełniająca kryteria rządowego dofinansowania samochodów elektrycznych w kwocie nawet do 37 500 zł,oferuje więc, podobnie jak wersje z tradycyjnym napędem, nowatorską stylistykę, ale również unikatowe rozwiązanie stanowiska kierowcy Peugeot i-Cockpit© (składa się na nie: kompaktowa kierownica, zegary na linii wzroku kierowcy ukazujące informacje dotyczące jazdy oraz multimedialny ekran dotykowy o przekątnej 7”). Nowy PEUGEOT e-208 zachowuje najwyższe standardy jakości, precyzję, atrakcyjny wygląd i emocje. Atletyczny wygląd samochodu przywołuje sportowe skojarzenia i zapowiada wysokie osiągi.

Nowego Peugeot e-208 można nieomylnie rozpoznać po zewnętrznych oznakach:
– osłonie chłodnicy w kolorze nadwozia,
– połyskującym logo lwa z kolorowymi akcentami, które zmienia odcień w zależności od kąta patrzenia,
– monogramie e-208 z tyłu i literach „e” na tylnych słupkach.

Powstał na bazie najnowszej generacji platformy Groupe PSA, określanej skrótem CMP (Common Modular Platform). Przeznaczona dla segmentów B i C, nowa płyta podłogowa uzupełnia dotychczasową ofertę platformy EMP2 (Efficient Modular Platform). Jak wskazuje nazwa, platforma CMP jest modularna pod względem wymiarów i dostosowania do różnych jednostek napędowych. Tym samym jest przystosowana do różnych rodzajów napędu: benzynowego, wysokoprężnego oraz elektrycznego.